Search

Saturday 20 April 2013

Jentera Import PAP Turun Gelang Patah??? @limkitsiang #BN4Johor #BetterNation


Lim Kit Siang terus tertekan apabila bertanding kerusi Parlimen Gelang Patah pada PRU13 ini.

Terdapat sumber-sumber rapat di Gelang Patah mengatakan kebanyakan hotel-hotel di Johor Baharu telahpun fully booked oleh rakyat Singapura yang didaftarkan atas nama individu tempatan disyaki jentera PAP akan menjadi jentera DAP dari tarikh penamaan calon 21 April 2013 hingga hari pembuangan undi 5 May 2013.

Faktor lain yang menyebabkan Lim semakin tertekan kerana MB Johor Datuk Abdul Ghani sendiri akan mencabarnya di Parlimen berkenaan.

Begitu juga perselisihan faham yang berlaku oleh Ketua MCA Gelang Patah Jason Teoh telah berjaya diredakan dan kelihatan bersama Datuk Abdul Ghani Othman ketika turun padang ke pusat-pusat daerah mengundi selain berjumpa dengan masyarakat setempat.

Lim terus meracau apabila dia dikatakan akan bertanding atas tiket PAS kali ini dan PAS pula kelihatan konsisten dengan perjuangan Islam sehingga sanggup membenarkan seorang kafir harbi yang sememangnya terkenal dengan racistnya menunggang parti berkenaan.

Calon PAS DUN Nusajaya Salahuddin Ayub terus menjadi lembu cucuk hidung sekadar menjadi tunggul membisu 1000 bahasa tentang perkara ini.

Hari ini Pakatan Rakyat PR telah menamakan pakatan baru mereka Pakatan Harapan Rakyat sedang menerima jolokan nama singkatan pakatan Haprak sudah ditolak oleh rakyat Kedah,Penang,Kelantan dan Selangor kerana tertipu dengan Manifesto Bukan Janji PRU12.

Jadi SL seru kepada rakyat Johor kuburkan Pakatan HapRak ini kerana mengundi mereka,anda menghampiri bala bencana seperti di negeri-negeri pembangkang.

No comments:

Post a Comment