Search

Saturday 6 April 2013

#PRU13 Gara-gara Pambangkang Berceramah Di Tempat Gelap @nikabdulaziz @abdulhadiawang

JB Semalam -

Dek kerana ghairah menyebarkan fitnah dalam ceramah politik maki hamun pembangkang, penyokong yang terpaksa menanggung derita. Ia berlaku apabila seorang lelaki berusia lingkungan 50-an yang dipercayai parti pembangkang terjatuh ke dalam parit dalam ceramah PAS di Bandar Baru Uda.

Dipercayai lelaki tersebut tergelincir apabila hendak menyeberangi parit dalam keadaan gelap dan keadaan tanah yang licin dan berlumpur selepas hujan pada petangnya.

Sikap pembangkang 'asalkan boleh' sememangnya tidak mementingkan aspek keselamatan pengunjung kerana gemar menagadakan ceramah di tempat yang sempit dan gelap.

Ceramah fitnah tersebut turut dihadiri oleh Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu dan Naib Presiden Salahuddin Ayub aka Din Pudu.

Salahuddin Ayub sememangnya terkenal berlidah biawak pernah menjadi Pengarah PRK Dun Tenang pada 2010 memburukkan calon Barisan Nasional dalm isu kononnya melelong tanah sewaktu menjadi Penolong Pendaftar Tanah Daerah Segamat. Malangnya penipuan tidak berjaya dilakukan olehnya disebabkan fakta yang meragukan.
Rujuk Sini

'Din Pudu' juga pernah terlibat dalam beberapa cubaan menipu untuk menutup kes sumbangan RM4billion I'da World kepada PAS.
Rujuk Sini

Dia juga turut campur tangan dalam isu Nizar yang mempertikaikan pembidaan WWW1 oleh DYMM Sultan Johor kononnya tidak adil untuk menyalahkan Nizar derhaka yang menyaksikan TMJ  Tunku Ismail Idris Ibni Sultan Ibrahim bertitah bahawasanya sebarang bidaan tidak menggunakan wang kerajaan negeri. Inilah bukti paling nyata PAS sememangnya tidak mematuhi syarat Rukunegara "Kesetiaan kepada Raja dan Negara"
Rujuk Sini

Dalam kes lain, 'Din Pudu' turut terlibat dalam konspirasi ingin menjatuhkan Anwar Ibrahim akibat gila kuasa dan jawatan dalam politik sebagai MB Johor sekiranya pembangkang menang di Johor.
Rujuk Sini















Mereka dalam Pakatan sendiri pun tidak sehaluan.
Sedangkan tadbir Selangor, Kelantan, Kedah dan Penang pun mereka gagal dan huru hara, bagaimana sekiranya dipilih mentadbir negara kelak???

Na'uzubillah.

No comments:

Post a Comment