Search

Wednesday 4 July 2012

SUARAM itu SUARA HARAM??? cc : DS @NajibRazak

SUARAM iaitu Suara Rakyat Malaysia kelihatan tidak berfungsi sebagai suara majoriti rakyat Malaysia berdasarkan pemerhatian SL dan beberapa sahabat SL yang lain.

Pelik tentang peranan SUARAM adalah mempengaruhi individu dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) untuk memburuk-burukkan peribadi Perdana Menteri Malaysia YAB Dato' Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak.

Apa yang jelas kelihatan SUARAM ini dimonopoli oleh PR Pakatan Haram Jadah yang cuba menjatuhkan imej Dato' Sri Najib dengan isu pembunuhan Altantuya dan dakwaan di mahkamah Perancis tentang pembelian kapal selam Scorpene.

SL berpendapat SUARAM adalah SUAra haRAM kepada Pakatan Haram Jadah dalam memfitnah, bermain sentimen dan isu sehingga rakyat Malaysia membuat tanggapan buruk terhadap Dato' Sri Najib dan Barisan Nasional.

Inilah taktik kotor serta terdesak beberapa pemimpin Pakatan Haram Jadah dalam meraih simpati, sokongan dan undi rakyat Malaysia pada PRU13 nanti.
   
SL memohon pihak berkuasa agar menjalankan siasatan yang terperinci terhadap kewujudan dan dalang di dalam SUARAM agar tidak berlaku sesuatu buruk di mata rakyat Malaysia.

p/s : Berapa kerusi Parlimen SUARAM minta bertanding pada PRU13 nanti?? :) 

No comments:

Post a Comment