Search

Thursday 28 March 2013

@limkitsiang Isu Tanah Tanda PAKATAN HARAM Tandus Isu di Gelang Patah


TANDA PEMBANGKANG TANDUS ISU DI GELANG PATAH BANGKIT SOAL TANAH

NUSAJAYA 27 Mac - Tindakan pembangkang membangkitkan soal pengambilan tanah penduduk bagi projek Iskandar Malaysia menunjukkan mereka sudah ketandusan isu di kawasan Parlimen Gelang Patah.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Nusajaya, Datuk Abdul Aziz Sapian berkata, dakwaan pembangkang menyatakan kerajaan negeri mengambil tanah penduduk secara sesuka hati untuk pembangunan Iskandar Malaysia adalah tidak benar sama sekali.

"Kawasan yang dibangunkan di Iskandar Malaysia adalah tanah milik kerajaan, kalau ada tanah penduduk yang diambil, mereka akan diberikan pampasan sewajarnya.

"Sebenarnya tiada isu yang boleh digunakan pembangkang di Gelang Patah. Isu yang dibangkitkan pembangkang dalam ceramahnya kebelakangan ini kononnya kerajaan negeri mengambil tanah penduduk untuk dibangunkan adalah tidak benar," katanya. UTUSAN


SL diberitahu bahawa isu ini merupakan isu lapuk yang mana semua penduduk kampung telahpun mendapat pampasan masing-masing yang sewajarnya setelah perbincangan diadakan oleh pihak pemaju, kerajaan negeri dan penduduk yang terlibat.

Malangnya, pembangkang umpama iblis yang mencucuk, meracuni pemikiran penduduk kampung yang terlibat  mempolitikkan isu pengambilan tanah oleh kerajaan negeri sewenangnya dari mereka.

SL juga dimaklumkan ada penduduk kampung yang telah mendapat pampasan tidak mahu terlibat dengan kegiatan tidak bermoral puak Pakatan Haram yang mengadakan himpunan haram di Kota Iskandar, Nusajaya. Malah Pakatan Haram terus menghasut masyarakat Johor dengan ceramah haram bersiri mereka di Skudai dan Plaza Angsana.

Sebagaimana pembangkang Pakatan Haram memporak perandakan rakyat di negeri pentadbiran mereka, inilah yang sedang dilakukan ke atas negeri-negeri yang hendak dijajah oleh mereka. 

Pelbagai dakyah,janji dan fitnah ditabur oleh Pakatan Haram dalam Manifesto PRU12 sebelum menawan Selangor, Penang, Kedah dan Kelantan. Akhirnya mereka telah mengeluarkan kenyataan "MANIFESTO BUKAN SEBUAH AKUJANJI". 

Jika manifesto bukan sebuah janji, untuk apa Pakatan Haram adakan Buku Jinggay mereka???
Perlukah rakyat mempercayai kata-kata mereka???
Mereka sekadar mahukan kuasa sahaja!!!
Setelah berjaya, maka segalanya hanya JANJI KOSONG.

p/s: SL tidak percayakan iblis dan syaitan kerana ALLAH SWT telah laknat makhluk ini...tp PAS sanggup bekerjasama dengan iblis dan syaitan untuk tujuan tertentu-Fatwa Nik Ajis.



No comments:

Post a Comment